بوئینگ اطلاع دادن کرده پیشنهاد پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار عوضی به بازماندگان دو رخداد ی مکس ۷۳۷ اخیر ارائه کرده است. براساس گزارش مورد کرانچ این پیشنهاد اولیه، بخش کوچکی از جریان جبران سهو های این باهم اتحاد کردن خواهد وجود که منجر به کشته شدن ۳۴۶ نفر شد.



بوئینگ داخل بیانیه اش اعلام کرده غبطه دارد این مسکوک نیازهای قوم ها و جامعه را برطرف کند و از آموزش، تلاش و تجربه های زندگی حمایت کند».

داخل کمی از این بیانیه که دنیس مولینبرگ مدیرعامل بوئینگ آن را امضا کرده آمده است:از مشت روبیدن این زندگی ها تا قدیم بار ثقل روی حمام ما خواهد وجود. با خانواده ها و نزدیکان کسانی که در این حادثه ها از دست رفتند، بیش هم دردی می کنیم. امیدواریم این مجاهدت اولیه، اوضاع آن ها بهتر بطی ء.

گزارش تمام درباره این دو حادثه هنوز درون دست معاینه است. مولینبرگ ابتدای سال ساری تقصیرها را پذیرفت و اعلام کرد:کاملا مشخص است که در هر دو حادثه، سیستم تقویت تمرین (MCAS) به دلیل معلومات غلط دریافتی از زاویه ی حمله، فعال شده است.

به گزارش تک کرانچ، حاصل جمع ‎بندی اظهارات مدیرعامل بوئینگ این بوده که خلبان های این دو پرواز تمرین کافی برای مدیریت موقعیت از دست عدول کردن ناگهانی کنترل جت نداشته اند. براساس گزارش های اولیه اما، خلبان ها همه ی کارهایی که در زمان بروز ایراد درون سیستم MCAS باید انجام می داده اند را ادا داده اند.مقاله های مرتبط:هرآنچه باید درمورد کاستی هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس بدانیداز سقوط مکس تا خط تولید دریم لاینر؛ دردسرهای بوئینگ تمامی ندارند

از زمان بروز این دو حادثه، سیستم های ایمنی و تمرین های مرتبط با مدیریت شورش در بوئینگ بوسیله شدت زیر ذره بین قرار پژمرده اند. گفته می شود این دو حادثه شاید حاصل یک خرابکاری عمدی باشند.

پیشنهاد فعلی بوئینگ داوطلبانه مطرح شده است. پرداخت چنین مبلغ داوطلبانه ای توسط یک شرکت ساخت هواپیما قبل از تشکیل بایگانی ی قانونی، بی سابقه است. بوئینگ، ایرباس و سایر شرکت های پیدایش هواپیما درون پرونده های شبیه بوسیله این معمولا مستقیم یا ازطریق بیمه هزینه ی خسارت ها را پرداخت می کنند اما این صیقلی معمولا بعد از اینکه محکمه آن ها را مجبور به این کار کند، انجام می شود. این شرکت ها البته تو بعضی موارد با پرداخت پول به قوم ی قربانیان آن ها را از تشکیل پرونده ی قضایی منصرف می کنند اما این کار معمولا بوسیله صورت اشتراکی انجام نمی شود.

پرونده های قضایی این دو حادثه، درون حال حاضر درون جریان هستند. چندین خانواده شکایت هایشان را درون این پرونده ها مطرح کرده اند. گستردگی این شکایت ها، پیش بینی درباره ی آن ها را غیرممکن کرده اما باتوجه به کشته شدن تعداد اضافی از مسافران که خراج خبط بوئینگ بوده احتمالا این شرکت را مجبور به پرداخت چند صد میلیون دلار دیگر خواهد کرد.

پرونده های قضایی این دو وقوع به دلیل اینکه حداقل بخشی از آن ها بوسیله مشکلات نرم افزاری مربوط است، به شدت زیر ذره بین خواهند حیات.بیشتر بخوانید:بوئینگ و کیتی هاوک درزمینه خودروهای پرنده شرکت می کنندبوئینگ از عیب نرم افزاری ۷۳۷ مکس مقدمه بوده استاز سقوط مکس تا خط تولید دریم لاینر؛ دردسرهای بوئینگ تمامی ندارندمدیرعامل دایملر: سانحه بوئینگ 737 مکس نشانگر ضعف فناوری خودران استآیا سوانح بوئینگ 737 مکس وجهه صنعت هواپیماسازی آمریکا را صدمه دار می کنند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها